Zalety systemu sprzedażowego
Od strony administracyjnej, panel sklepu umożliwia dodawanie produktów, ich edycję i zmianę danych, obsługiwanie składanych za pośrednictwem sklepu zamówień oraz konfigurowanie ustawień sklepu.
Wybrane funkcje platformy sprzedażowej:
- Karta produktu umożliwiająca prezentacja towarów i usług dostępnych w asortymencie sklepu, każda karta produktu ma budowę mini strony internetowej, dzięki czemu następuje silne pozycjonowanie poszczególnych produktów po ich nazwach w Google,
- System recenzji wyświetlanych na kartach produktów,
- Informowanie zainteresowanych klientów o nowych lub promowanych produktach, o zmianie statusu zamówienia poprzez e-mail, newsletter, mailing,
- System logowania klientów,
- System prezentacji nowości,
- Promocja towarów, wyprzedaże, kody rabatowe, promocje ustawiane dla konkretnych klientów (dostępne po zalogowaniu do sklepu),
- Przeliczanie cen, możliwość wyświetlania niezależnych cen dla pojedynczych klientów, grup klientów, dzięki czemu po zalogowaniu do sklepu klient widzi swoje ceny,
- Raporty zawierające najczęściej wyświetlane produkty, najczęściej kupowane itp., wraz ze statystykami,
- Możliwość podpięcia szczegółowych statystyk Google, np. moduł e-commerce tracking pozwalający śledzić drogę dotarcia użytkownika do sklepu i poszczególne jego kliknięcia w sklepie aż do momentu zatwierdzenia zamówienia,
- Obsługa niezależnie hurtu, detalu i przedstawicieli handlowych,
- Możliwość integracji i automatycznej synchronizacji z Państwa programem magazynowo-księgowym (np. Subiekt GT).
echo HTML::read_more('javascript:history.back(-1);', 'wstecz', '', FALSE); ?>